Pazartesi, Temmuz 10, 2006

 

SİGARA ÖKSÜRTÜYOR PUROYA BAŞLADIM!...

dumanlı şeylerle aram iyi değildi.
ta ortaokul yıllarında sigara içmeye çalışmış ama öksürüklere boğulduğum ve anneme yakalandığım için başarılı olamamıştım. yıllar yıllar sonra bir arkadaşım suriye'den kaçak getirttiği sigaradan ikram etti. daha yarısına bile gelmeden (gerçekten çok uzundu şöyle bir kurşun kalem kadar) öksürüklere boğuldum. tam tövbe etmişken bir arkadaşımın nargile davetini kıramadım. ve elma püresi içtik. daha doğrusu ben öyle zannediyordum. elma püresi tütünün içiydeymiş. ama ben bunu beş sene sonra öğrendim. geçmiş olsundur bana . neyse efendim baktım ne öksürük ne tıksırık. hoşuma gitti. bir de ilk içişten sonra "erenler nargileyi" terkederken ayaklarımın üstüne basmıyor adeta uçuyordum. bu da hoşuma gitti. bu olaya devam edeyim dedim. meğerse öksürten sigaranın kağıdıymış.bana nargile içiren arkadaşım öyle söyledi ben onun yalancısıyım. neyse efendim (bunu da ikiledik daha güzel ifadeler bulmak lazım) madem dedim öksürten kağıttır kağıtsız bir şey içsem bir şey olmaz. ve ilk puromu içtim. latin amerika puro kaynıyor zaten. hayret ne öksürük ne tıksırık (gene ikiledik). o günden beri ben iflah olmaz bir puro tiryakisiyim. yaklaşık altı ay oldu tam dört tane puro içtim. azimle içmeye devam ediyorum.
hanimiş 1: ilk puro içtiğimde banyoya yetişemeyip halıya kustuğumu kimse bilmiyor ben de söylemiyorum.
hanimiş 2: artık tiryakiliğim ilerledi. kusmuyorum ama başım dönüyor şimdilik.
hanimiş 3: nargile tiryakiliğim de dillere destandır. beş yılda içtiğim nargile yirmiyi geçmez.
hanimiş 4: eğer kanser felan olursam puro şirketlerini mahkemeye verip tazminat kazanırsam aileme yüklü bir miras bırakmış olurum. ama tabii latin amerikada tazminat verecek bir kanun nerede ?!!!
hanimiş 5: yok artık. yazıdan çok hanimiş oldu. bunu yazmayacağım.
hanimiş 6: açıklamazsam bir yerlerim şişer. hanimiş aslında hamişten uydurulmuştur.hamiş eskilerin kullandıkları açıklamalara deniyordu. her şeyin içine eden neslimiz bunu es geçemezdi tabii. tebrik ediyoruz. alkışlar...

Yorumlar:
hanimiş 7:canım puro içe çekilerek içilmez sigara gibi hani usulü adabı vardır.
 
Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]